کسب و کار موفق

چگونه در کسب و کار موفقیت شویم(قسمت اول)

1-هوشیاری دیجیتالی

یکی از ضرب المثل هایی که امروزه رواج یافته این است که: اگر آنلاین نیستید، پس اصلا وجود ندارید.

کارآفرینان امروز برای افزایش حضور خود در اینترنت باید ابتدا در این محیط حضور پیدا کنند و در چشم انداز در حال تحول امروزی مشارکت نمایند.

شرکت هایی مانند آمازون، نتفلیکس، Airbnb و موارد دیگر گواهی بر تأثیر فناوری و به وجود آوردن تصویر جدیدی از معنای یک حرفه یا مهارت هستند.

به مارک زاکربرگ امروز و یک بانک دار دهه 90 فکر کنید تا متوجه تفاوت ها شوید. سازگاری سریع با فن آوری های جدید، مانند برنامه های ابری و همکاری از راه دور در اینترنت، مهارت های عادی ای هستند که مدیران کسب و کار امروزی باید بر آنها تسلط داشته باشند.

برای مشاغل، فعالیت در وب به آزمونی تبدیل شده که موفقیت در آن اعتبارشان را افزایش خواهد داد.

مشتریان و سرمایه گذاران بالقوه مدام صفحه اول گوگل را جست و جو می کنند تا بتوانند صنایع قابل اطمینانی را برای انجام معاملات بیشتر یا سرمایه گذاری کشف نمایند.

برای شروع، کار خود را با میزبانی وب سایت خود و دسته بندی نام تجاری تان در پلتفرم رسانه های اجتماعی، آغاز کنید. در عین حال شما می توانید یک توسعه دهنده وب را برای مراحل بعدی کار استخدام کنید، و با توجه به میزان بودجه ای که دارید مراحل بعدی را طی نمایید.

شما از این طریق، می توانید برخی از تکنیک های ساده بهینه سازی موتور جستجو را فرا گرفته و به مرور بیشتر دیده شده و بیشتر مورد توجه مخاطبین قرار بگیرید.

بنابراین در نتیجه ی انجام تحقیقاتی در مورد کلمات کلیدی خاص، ایجاد محتوای ارگانیک و لینک های خارجی، سایت شما در نهایت به آرامی از ترافیک بیشتری برخوردار خواهد شد با این حال باید توجه داشته باشید که افزایش ترافیک جستجو فوراً به معنای افزایش درآمد نیست. اما می تواند شروع خوبی برای تبدیل مخاطبینتان به مشتریان دائمی باشد.

 

2-پیش بینی مالی

بیایید با این موضوع روبرو شویم، بسیاری از صاحبین مشاغل احساس می کنند که می توان به جای برنامه ریزی مالی، زمان بیشتری را برای توسعه و اداره مشاغل صرف کنند.

با این حال، یک پیش بینی مالی همیشه به عنوان نقشه راهی عمل می کند که می توان به وسیله آن هر نوع شغلی را عملی نمود و این امر فقط برای شرکت های ذکر شده در زمینه ارائه راهنمایی مالی برای سهامداران صدق نمی کند.

پیش بینی و برنامه ریزی اهداف مالی شما به طور گسترده ای ایده های روشنی را در مورد منابع مورد نیاز و راه های سنجش موفقیت در اختیارتان قرار می دهد. همچنین می تواند به عنوان گواهی معتبری عمل کند که روند پیشرفتتان را به سرمایه گذاران نشان می دهد.

با این حال، پیش بینی های نادرست می تواند منجر به ایجاد سوتفاهم برای سرمایه گذاران و سوء مدیریت هزینه ها شود که به طور بالقوه می تواند مشکلات مالی زیادی را در این زمینه برایتان به وجود اورد.

بنابراین در زمان انجام پیش بینی دقیق مالی، یکی از قانون های اساسی این است که همیشه ابتدا به ارزیابی هزینه های خود بپردازید. به طور کلی، محاسبه و پیش بینی هزینه هایتان در مقایسه با درآمد بسیار آسان تر است، بنابراین یادداشت کردن هزینه ها یک نقطه شروع برای محک زدن میزان تولید مورد نیاز و سود حاصله می باشد.

یکی از عادت های خوبی که می توانید داشته باشید این است که مرتباً عملیات خود را با آنچه پیش بینی کرده بودید مقایسه نموده و کارهایتان را به روز رسانی نمایید.

داشتن یک مجموعه دقیق از پیش بینی های رو به رشد به زمان نیاز دارد اما به یاد داشته باشید که شما یکی از مهم ترین سرمایه گذاران موجود در تجارت خود هستید و لذا باید اعتبار تجارتتان را افزایش دهید.

3-مهارت های تولید فیلم

از مدت ها قبل ظهور رسانه های بصری باعث گردیده که کاربران در تلاش باشند تا خودشان ویدئوها و فیلم های مورد نظرشان را تولید نمایند.

اگر شما یکی از کاربران دائمی پلتفرم های اجتماعی ای مانند Facebook ،LinkedIn و یا حتی YouTube هستید، می دانید که، پس از شروع کار با این پلتفرم ها، ادامه راه بسیار دشوار خواهد بود.

در حقیقت، در چند سال اخیر، بازاریابی ویدیویی شاهد محبوبیت چشم گیری بوده و تاثیر آن در پلتفرم های اجتماعی برای هدایت ترافیک و تقویت اکانت مورد نظر بسیار زیاد بوده است.

تحقیقات انجام شده نشان می دهند که تا سال 2019، 80 درصد از مصرف جهانی اینترنت صرف تماشای محتوای ویدیویی خواهد شد.

با توجه به اینکه بازاریابی ویدیویی بیش از پیش مورد توجه مردم واقع شده، مشاغلی که نمی توانند قدرت تبلیغات ویدئویی خود را افزایش دهند، تقریباً از بین خواهند رفت.

برخی از راه کارهای شروع استفاده از فیلم در کسب و کار عبارتند از:

  • ایجاد یک سری فیلم های آموزشی که شامل اطلاعات مفیدی برای مخاطبانتان باشد.
  • فیلم های زنده ای که تعامل با جامعه را به طور کلی نشان می دهند (این تصاویر را می توان در تلفن های هوشمند نیز ضبط کرد).
  • استفاده از فیلم ها در صفحات فرود برای تبدیل مخاطبین به مشتری.

 

با ما همراه باشید ….

مهارت گوش دادن فعال

مهارت گوش دادن یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که در موفقیت شغلی و کیفیت روابط‌مان با دیگران تأثیر بسزایی دارد.…
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست

لطفا صبر کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی