ایده های پولساز

سازنده‌ی طلا و جواهر

کم نیستند بانوانی که دوست دارند خودشان را با زیورآلات زیبا بیارایند. این مورد را با علاقه‌ی روزافزون به زیور آلات دست‌ساز ترکیب کنید و خواهید دید که نسخه‌ی موفقیت در دستان شما است. این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم را امتحان کنید.

 

طراحی گرافیکی

این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم این است که اگر توانایی‌های گرافیکی دارید، باید بدانید مشتریان بسیاری برای کسب و کارشان به‌دنبال لوگو، طراح‌های گرافیکی و کارهای هنری هستند. به دنبال سایت‌هایی مانند دیزاینو بگردید تا بتوانید کسب و کار خودتان را راه‌بیاندازید و حلقه‌ی مشتریان‌تان را گسترش دهید.

 

مدیریت شبکه‌های اجتماعی

ارتباط برقرار کردن با افراد یک هنر است. برخی در این هنر خوب عمل می‌کنند و برخی عالی هستند و برخی …..! خودتان متوجه منظورم شدید. ارتباط برقرار کردن با مشتریان کاری است که بسیاری از کسب و کارها وقت انجام آن را ندارند. خبر خوب این است که، علیرغم این‌که وقت ارتباط با مشتریان را ندارند ولی به کسی نیاز دارند که بتواند این بخش از کسب و کارشان را مدیریت کند و آن‌ها هم هزینه‌اش را پرداخت می‌کنند.

مهارت‌های ارتباطی خوب و به روز بودن در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، اسنپ‌چت، واین، پریسکوپ و غیره بسیار مهم هستند. باید بدانید که هر پلتفرم برای چه گروهی از افراد جذابیت دارد و در هر یک از این جوامع ارتباطی چگونه باید حاضر شوید.

مشاور فنی

یادگرفتن امور مرتبط با کامپیوتر همیشه مورد تقاضا است. درنتیجه، یک راه برای کمک به این مسئله این است که آموزش‌هایی بر مبنای برنامه‌های کامپیوتری خاص (یا چندگانه) آماده‌کنید که جزئیات مربوط به استفاده از آن برنامه و تکمیل پروژه را به ارباب رجوع بدهد.

بنابراین، بهترین راه برای کاهش هزینه‌های استارت‌آپ در این ایده این است که هم برنامه را در اختیار داشته‌باشید و هم برنامه‌های مرتبط با آن را، تا بتوانید دستورالعمل یا ویدیوی “چگونه می‌توانم” درست کنید. به‌علاوه، اگر می‌خواهید یک وب‌سایت به اینکار اختصاص دهید که تمامی فعالیت‌های انجام شده در آن قابل دسترسی و پیگیری باشند، پس باید هزینه‌ی راه‌اندازی وب‌سایت را نیز در هزینه‌های اولیه‌ی استارت‌آپ‌تان لحاظ کنید.

در نهایت، در این راستا، خدمات‌رسانی اینترنتی/ تلفنی نیز بسیار سودمند خواهد بود.

مزون لباس حیوانات

همان گونه که شاهد هستید در شبکه های اجتماعی، حیوانات خانگی هم برای جشن های هالووین و … با لباس های بامزه در مراسم شرکت می کنند، با توجه به اینکه در ایران نیز داشتن حیوانات خانگی رو به رشد هست، امکان ورود به این کسب و کار بسیار موفقیت آمیز پیش بینی می شود.

فروش به صورت آنلاین، حضوری و تحویل در محل، گرفتن سفارش و داشتن انواع مدل، ارسال خیاط به محل جهت اندازه گیری،…

…  نگه داری از حیوانات خانگی در زمان مسافرت و

یکی از دغدغه های افرادی که حیوان خانگی دارند، مسافرت های خارج از کشور، حتی مسافرت های داخلی می باشد. همانطور که می دانید اهمیت حیوان خانگی فراتر از این هست که فقط یکی به آنها غذا دهد. نیاز به توجه، مهربانی و صحبت کردن در روز برای آنها مهم می باشد.

با نگه داری از حیوانات خانگی به روشی بسیار متفاوت، ارسال ویدئو از شرایطی که حیوان در آن به سر می برد، فردی که در حال صحبت کردن و مهربانی به او هست و غذایی که برایش آماده کرده اید، صاحبان آن را بسیار خرسند خواهید کرد و امکان لذت بردن از سفر، میهمانی، تئاتر، سینما و … بدون نگرانی را برایشان فراهم می آورید.

 

     برگزاری تولد کودکان

با توجه به علاقه مندی زیاد کودکان امروز به شخصیت های کارتونی اسپایدر من و السا و آنا و … و اینکه اصولاً اگر هم در بازار لباسی از این شخصیت ها باشه فقط برای صاحب تولد هست، فضا برای برگزاری تولد هایی که کودکان شرکت کننده در آن بتوانند لباس شخصیت های کارتونی مورد علاقه خودشون و بپوشن باز هست. و علاقه مندی و پتانسیل بسیار بالایی دارد.

برگزاری مراسم تولد کودکان با انتخاب کارتون و انیمیشن مورد نظر، هماهنگی لباس های شخصیت های موجود در آن و ایجاد فرصتی که کودکان شرکت کننده هم بتونن از لباس ها استفاده کنند و عکس های فراموش نشدنی تهیه کنندهمچنین کیک تولد هم از پیش هماهنگ شده و با طرح هماهنگی از انیمیشن آماده شده است. برگزاری این مراسم از لحاظ سود آوری و خلاقیت بسیار جا برای فعالیت داشته و می توان با نو آوری در آن همیشه در اوج بود.

مهارت گوش دادن فعال

مهارت گوش دادن یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که در موفقیت شغلی و کیفیت روابط‌مان با دیگران تأثیر بسزایی دارد.…
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست

لطفا صبر کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی