idea

ایده های پولساز اینستاگرامی

چه ایده های پولسازی برای کسب درآمد از اینستاگرام میشناسید؟

در این ویدیو قصد داریم راه های فروش و ایده های فروش اینستاگرامی رو به شما معرفی کنیم.ایده های نو و حتی اجرا شده توسط دیگران که هنوز هم به علت استقبال بیش از حد کاربران جای کار دارند و میتوان از اون ها کسب درآمد کرد.

پولسازی از اینستاگرام کار آسانی نیست،اما کار بسیار سختی هم نیست،کافی است تا اصولی و با هدف مشخص کار رو انجام دهید و با استراتژی پیش بروید.

برای شروع چه کاری انجام دهیم؟

ایده ی پولساز، مهم ترین مرحله ی شروع کسب و کار اینستاگرامی است.حال از ایده های پولساز اینستاگرامی چه میدانید؟

ما در این مقاله 7 تا از ایده  های پر بازده اینستاگرامی را به شما معرفی میکنیم و شرح میدیم.امیدواریم بتوانید از آن ها استفاده کنید و به درآمد برسید.

1)گل و گیاهflowere

یک ایده درآمدزا و پولساز. طبیعتا فروش گل وگیاه در اینستاگرام هم طرفداران خاص خودش را دارد. برای این کار نیاز است که یک گلخانه با یک هزینه پایین حتی در یک نقطه دورافتاده برپا کنید. فقط با داشتن گلهای زیبا و یک صفحه اینستاگرام فعال و پویا می توانید به راحتی از آن پول دربیاورید!

اما راه دیگری هم هست،شما میتوانید با مشارکت با گل فروشی ها نیز درصدی از مبلغ را به عنوان سود بردارید و با فروشگاه ها همکاری کنید.

2)عطر

perfumeیک ایده عالی! هرچند ممکن است شما بدون اینکه عطر یا ادکلنی را بو کنید، آن را خریداری نکنید! اما جالب است بدانید که بسیاری از افراد هستند که ترجیح می دهند حتی عطر یا ادکلن خود را هم از اینستاگرام خریداری کنند!! اگر شما تولید کننده عطر یا ادکلن باشید قطعا سود یبشتری نصیبتان خواهد شد.و یا با رساندن حسی که  از عطر میگیرید به مخاطب،میتوانید آنها را مجاب به خرید از خود کنید.

3)ساخت و فروش جواهرات:

digital marketingیکی دیگر از ایده هایی که برخلاف تصور بسیاری، می تواند ایده پولسازی در اینستاگرام باشد، عرضه طلا و جواهرات با ایده های خلاقانه می باشد. با ورود دستگاه های لیزری و جدید و نورآوری و خلاقیت در عرصه ساخت طلا و جواهرات و معرفی آن در اینستاگرام با استقبال کاربران مواجه شده است.شما نیز میتوانید با مشارکت در فروش با کارگاه های جواهر سازی یا فروشگاه های طلا و جواهر کسب درآمد داشته باشید.

4)آشپزی

cookingاز تیسترهای غذا تا رستوران های مجلل و خانگی. همه این ها باعث شده اند که پتانسیل عظیمی در تولید این ایده پولساز در اینستاگرام به وجود بیاورند. فود بلاگرها، آموزش آشپزی و … ظرفیت بسیاری زیادی را حول این موضوع پدید آورده اند.

5)آرایش و زیبایی:

beutyناگفته پیداست که زنان ایران و اخیرا مردان هم به زیبایی خود اهمیت زیادی می دهند. در این بین هم ایده های پولساز زیادی وجود دارد که شما با تمرکز بر روی این ایده ها می توانید آن ها را پیدا کنید.آموزش آرایش،معرفی لوازم آرایشی و…. از بهترین ایده های پولساز اینستاگرامی است

6)گیفت و هدیه (پوشاک، زیورآلات و ..) :

gift boxیکی دیگر از ایده هایی که می تواند در اینستاگرام پولساز باشد، پیج های با موضوعیت هدیه و گیفتمیباشد که شامل طیف وسیعی می باشند، از پوشاک و ساعت بگیرید تا هرچیزی که می توان آن را به عنوان کادو و هدیه به کسی تقدیم کرد. این بخش هم به دلیل مشغله زیاد و زمان کمی که اکثر مردم ایران درگیر آن هستند، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. مردم دوست دارند کادو و هدیه هایی که می خواهند به دیگران ببخشند را به صورت آنلاین خریداری کنند!

7)بلاگری

fashion blogerیک ازپولساز ترین ایده های اینستاگرام که هم اکنون افراد زیادی در اینستاگرام در این زمینه مشغول به کار هستند و برخی از آنها اتفاقا بسیار هم موفق عمل کرده اند. و قطعا شما هم برخی از آنها را در صفحه اینستاگرام خودتان، دنبال می کنید.زمینه ی فعالیت خودتون رو مشخص کنید و شروع کنید.

مهارت گوش دادن فعال

مهارت گوش دادن یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که در موفقیت شغلی و کیفیت روابط‌مان با دیگران تأثیر بسزایی دارد.…
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست

لطفا صبر کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی