contentmarketing

انواع بازاریابی محتوا

انواع بازاریابی محتوا

انواع مختلفی از بازاریابی محتوا وجود دارد که ممکن است کسب و کار شما تصمیم بگیرد از آن بهره برداری کند. در ادامه  برخی از محبوب ترین گزینه ها در این خصوص آورده شده است:

1) بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی

marketingبا بیش از 3.7 میلیارد کاربر جهانی ، درک این که چرا بسیاری از کسب و کارها در بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری می کنند ، آسان است. در حال حاضر سیستم عامل هایی (مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، Pinterest ، LinkedIn و Snapchat) برای کار با چندین شیوه مختلف وجود دارد که می توانید محتوای رسانه های اجتماعی را در هر یک از آنها ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید (مانند عکس ها ، فیلم های زنده و از قبل ضبط شده ، و داستان ها)

همه این سیستم عامل ها و روش های به اشتراک گذاری مطالب ، منجر به این می شود که می تواند فرصت های زیادی را برای ارتباط با مخاطبان تان فراهم آورد.

2) بازاریابی محتوا به صورت اینفوگرافیک

infographicاینفوگرافیک ها محتوا ، اطلاعات و داده ها را در قالب گرافیکی درآورده به گونه ای که قابل فهم و نمایش دادن باشد. اینفوگرافیک ها با ترکیبی از عبارت ساده ، عبارات کوتاه و تصاویر واضح ، راهی عالی برای برقراری ارتباط موثر محتوای شما هستند.

اگر می خواهید یک موضوع آموزشی و یا پیچیده را به خوبی جداسازی کنید ، خوب کار می کنند تا همه اعضای مخاطب بتوانند آن را درک نمایند.

3) بازاریابی محتوای وبلاگ

webبلاگ ها نوع قدرتمندی از محتوای ورودی هستند و از نظر هدف و موضوع می توانند خلاقیت زیادی داشته باشند. با داشتن یک وبلاگ ، می توانید کارهایی مانند تبلیغ سایر مطالب داخلی و خارجی و مقالات وبلاگ از طریق پیوندها ، افزودن بخش هایی برای اشتراک اجتماعی و افزودن اطلاعات مربوط به محصول را انجام دهید.

به عنوان مثال Expedia وبلاگی به نام “[آنجا از اینجا شروع می شود]” دارد که اطلاعات مربوط به سفر را به اشتراک می گذارد. چه در مورد توصیه های هتل ، مکان های منحصر به فرد برای بازدید ، و یا فعالیت های مختلفی که می توانید در سراسر جهان انجام دهید ، وبلاگ آنها دارای تمام جزئیات است. Expedia به طور مرتب محتوای وبلاگ خود را منتشر می کند تا خوانندگان را علاقه مند و مشغول نگه دارد. این شامل طیف گسترده ای از موضوعات مربوط به هر نوع سفری است که می توانید تصور کنید. این وبلاگ با نام تجاری است و همه مقالات مربوط به هدف و مأموریت شرکت ، فناوری سفر برای جلب مشتری و افزایش آگاهی از برند است.

آنها این کار را با پیوند دادن به خدمات خود و نوشتن در مورد مشتریانی که قبلاً تجربه های مثبتی با این شرکت داشته اند ، انجام می دهند.

4) بازاریابی محتوای پادکست

podcastدر یک نظرسنجی در سال 2020 مشخص شد که 37% از بزرگسالان ایالات متحده در ماه آگوست به پادکست گوش داده اند. به همین دلیل ، بسیاری از مشاغل و رسانه ها شروع به ایجاد و به اشتراک گذاری پادکست های خود کرده اند.

پادکست ها امکان ایجاد خلاقیت زیادی را دارند زیرا می توانند درمورد هر موضوعی باشند.

علاوه بر این ، فاکتورهای مربوط به پادکست مانند آهنگ های اپیزود ، افرادی که در پادکست هستند ، محلی که پادکست ها تبلیغ می شوند و حتی مدت زمان آنها ، توسط شما تعیین می گردند.

5) بازاریابی محتوای ویدیویی

videoطبق تحقیقات اخیر HubSpot، بیش از ۵۰ % از مصرف کنندگان می‌گویند که می‌خواهند ویدیو را از برندهای تجاری که با آن‌ها تعامل دارند را ببینند. علاوه بر این ، بازاریابی ویدیویی می تواند باعث افزایش تبدیل ها و بهبود بازگشت سرمایه شود و به شما کمک کند تا در ایجاد روابط با اعضای مخاطبتان در سطح قابل قبولی قرار بگیرید. شما می توانید محتوای بازاریابی ویدیویی خود را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، صفحات سایت یا وب سایت های شرکای خود به اشتراک بگذارید به نوعی دسترسی به رسانه های مختلف را برای مخاطبان گسترش دهید.

6) بازاریابی محتوای تبلیغاتی به صورت پولی

این بدان معنا نیست که محتوای و تبلیغات پولی برای رسیدن به مخاطب هدف شما بی فایده یا بی تأثیر هستند. تبلیغات محتوای پولی می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان گسترده تری داشته باشید و به شما این امکان را می دهد که خود را در همه مکان هایی که می خواهید دیده شوید ، قرار دهید.

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید تبلیغات محتوای پولی خود را ایجاد و منتشر کنید. شما ممکن است تبلیغات پولی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا تبلیغات دیجیتال را به صورت بنر یا محتوای حمایت شده در وب سایت ها نشر دهید.

مثالی که می توان برای این مورد مطرح نمود ، Revolve یک شرکت تولیدی پوشاک و لوازم جانبی است که از تبلیغات پولی و اسپانسر شدن در شبکه های اجتماعی که مانند این تبلیغات را می توانید در فیس بوک مشاهده کنید ، برای جلب مخاطبان هدف خود در حین مرور اخبار از منابع و محتوای خود استفاده می کند.

در تبلیغات محتوا برخی از محصولات آنها و همچنین جزئیات مربوط به سیاست های حمل و نقل و بازگشت رایگان آنها برای سوق دادن مخاطبان هدف به سایتشان وجود دارد.

در انتها ، بیایید استراتژی بازاریابی محتوای شما را پوشش دهیم. اینکه با اجرای یک استراتژی ، تلاش های شما برای بازاریابی محتوا در تبدیل هدایا و دستیابی به مخاطب هدف شما تاثیرگذار و موثر خواهد بود.

مهارت گوش دادن فعال

مهارت گوش دادن یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که در موفقیت شغلی و کیفیت روابط‌مان با دیگران تأثیر بسزایی دارد.…
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست

لطفا صبر کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی