Advertising

انواع روش های تبلیغات که درسرتاسر دنیا رایج است

تبلیغات تناوبی

 

وقتی تبلیغات در نشریاتی با تاریخ انتشار مشخص منتشر می‌شود، یعنی در قالب روزنامه، ماهنامه و… به آن تبلیغات تناوبی گفته می‌شود. برای سال‌های متمادی این روش، یکی از مهم‌ترین انواع روش های تبلیغات بود و به‌ واسطه‌ی آن میلیون‌ها مخاطب تصویر تبلیغ چاپی را در پشت مجله یا در صفحات میانی آن شاهد بودند.

ماننده:

بروشورها، برگ‌نامه‌ها و تبلیغات در نقطه‌ی فروش

 

این نوع از روش های تبلیغات که در قالب برگه‌های تبلیغاتی، بروشورها و… منتشر می‌شوند، گاهی به شکل جداگانه و گاهی نیز در میان صفحات روزنامه‌ها و مجلات توزیع و چاپ می شده است. این تبلیغات می‌تواند در قالب بروشورهایی شکیل و با جنس مرغوب روی پیشخوان بخش ارتباط با مشتری و… نیز قرار بگیرد. در این صورت عمر طولانی‌تری نسبت به برگه‌های کاغذی که در خیابان‌ها توزیع می‌شوند، خواهند داشت.

نکته دیگر این است که این نوع آگهی‌ها نسبت به تبلیغات چاپی، امکان ارائه اطلاعات بیشتری را در قالب تبلیغات فراهم می‌کند.

Advertising

تبلیغات پستی مستقیم

 

هر دو روش از انواع روش‌های تبلیغات که در بالا عنوان شد، می توانند در دسته‌ی این تبلیغات پستی مستقیم قرار بگیرند. در واقع، در این روش، محتوای تبلیغاتی برای مخاطبان از طریق پست فرستاده می‌شوده است .

 

این روش نیز می‌تواند بسیار خوب و مؤثر واقع بشود، البته تا جایی که مورد سواستفاده‌ی آژانس‌های بازاریابی قرار نگیرد. اگر در این روش، از تکنیک‌های خلاقانه و جذاب استفاده شود، تأثیر خوبی بر مخاطب خواهد داشت و او را بیشتر با برند و محصول و… آمیخته خواهد کرد.

تبلیغات چریکی

این روش تبلیغاتی تمام قواعد را در هم می‌شکند. در طول ۲۰ سال گذشته از آن استفاده شده است و با روش‌های غیرمرسوم و تکنیک‌های خلاقانه، خواهان جذب مخاطب و مشارکت بیشتر او در روند بازاریابی و تبلیغات است.

 

در این شیوه از روش های تبلیغات، زمان و مکان اهمیت زیادی دارد. برای اجرای بازاریابی چریکی لازم نیست بودجه‌ای هنگفت در دستان شما باشد، تنها چیزی که نیاز دارید، ایده‌های بکر و خلاقانه تبلیغاتی برای جلب توجه مخاطب است. ابزار در دست این کمپین‌های تبلیغاتی، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات دهان‌به‌دهان مخاطبین است.

 

 

این مطلب ادامه دارد با ما همراه باشید …

مهارت گوش دادن فعال

مهارت گوش دادن یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که در موفقیت شغلی و کیفیت روابط‌مان با دیگران تأثیر بسزایی دارد.…
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست

لطفا صبر کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی